środa, 11 sierpnia 2010

Il Piccolo Principe :)

"Przyjaciel to ktoś, kto potrafi mnie kochać niezależnie od tego, czego dowie się o mnie"
 (Marek Dziewiecki)

Masz takich przyjaciół?
Bo ja mam :) i bardzo jestem z tego powodu szczęśliwy.

Czytam teraz "Małego Księcia". Niestety w wersji włoskiej, ale na szczęście znam tą książkę prawie na pamięć.
Fragment szczególnie dla mnie ważny, to ten w którym Mały Książę spotyka się z lisem. Pamiętasz?
Lis mówi wtedy: "Stajesz się odpowiedzialny na zawsze za to, co oswoiłeś." 


Gdy ludzie są sobie przyjacielscy nawet woda morska staje się słodka. 


Dziękuję wam bardzo moi przyjaciele za wasze świadectwo życia i za to, że kochacie mnie takiego jakim jestem.


bo jest coś jeszcze...

5 komentarzy:

  1. Aż się chce przytulic... ;):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam fragmentu o lisie ale kojarzę ten z pijakiem ^^ . [ Ciichutka ]

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiesz, ja też mam takich przyjaciół
    ;)
    Mały Książę-uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja dziękuję, że Ty jesteś :) Za to że jesteś jaki jesteś,a przez to taki prawdziwy.

    A i zgadzam się z Ewusią, aż chce się przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze ze jesteś Braciszku

    OdpowiedzUsuń